Osingot – Elokuu 2018

Pitkä ja kuuma kesäkin loppuu aikanaan. Syksyn saapuminen ei harmita, sillä hieman viileämmät säät tuntuvat vaihteeksi mukavilta. Edessä oleva työvuosi (työvuori) hirvittää jonkin verran, mutta käyn sen kimppuun päivä kerrallaan ja yritän olla stressaamatta liikaa.

Positiivista on se, että kesän jälkeen saan palautettua harrastuksiin tietyn arkirutiinin ja viikkorytmin. Tavoitteena on syksyn mittaan harrastaa aerobista liikuntaa 2-3 kertaa viikossa ja käydä lisäksi salilla pari kertaa viikossa. Vaikka töissä onkin jatkuva kiire niin siitä huolimatta liikkumiselle pitää järjestää aikaa.

Mutta mennäänpä sitten itse asiaan eli osinkoihin. Elokuussa ei hätyytelty ennätyksiä, mutta kyllä tilille sentään muutama taala tipahti. Alla osingot euroiksi muunnettuna ja ennen veroja:

 

Caterpillar, Inc. – 22,30 €

Deere & Company – 17,87 €

Main Street Capital Corporation – 20,04 €

Realty Income Corporation – 9,86 €

Omega Healthcare Investors, Inc. – 98,61 €

PetMed Express, Inc. – 14,28 €

Procter & Gamble Company – 28,36 €

Praxair, Inc. – 10,15 €

AT&T Inc. – 56,12 €

 

9 omistustani maksoi osinkoja kuukauden aikana ja yhteensä netto-osingot verojen jälkeen olivat 206,80 €.

Ei mikään huima kuukausi, mutta silti yli kaksisataa euroa. Sellainen mahdollisuus on olemassa, että alle kahdensadan kuukausiosinkoja en tule enää näkemään.

Vuodeksi 2018 asettamastani osinkotavoitteesta 4500 € on koossa elokuun jälkeen 70,19 % (3158,41 €). Koska jäljellä on enää neljä kuukautta, se tarkoittaisi lähes 340 euron keskiarvoa viimeisille kuukausille. Lähelle päästään, mutta tavoite on ehkä hieman liian kova saavutettavaksi. Katsotaan, miten käy!

2 vastausta artikkeliin “Osingot – Elokuu 2018”

  1. Hyvät osingot 🙂 Mäki oon nyt yrittäny harrastaa enemmä liikuntaa. Käyn salilla kerra pari viikossa, kerra viikossa squashissa tai suliksessa ja sitte vähintää kerra viikossa tennis tunnilla. Lenkki ei oo jotenkin kiinnostanu.

    1. Kiitos! Hyvä määrä tulee sulla urheilua viikossa. Pitää tosiaan pyrkiä pitämään siellä 3-5 tunnin viikkoannoksessa tuo liikunnan määrä. Nostaa kummasti energiatasoja kun ei jämähdä aina töiden jälkeen sohvan pohjalle.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *